February 2, 2012



Ador pestele, cred ca v-am mai spus. Insa nu il gatesc asa de des pentru ca sotul meu nu este fan si atunci trebuie sa ma conformez. Doar ca uneori, imi mai dau in petic, asa cum am facut cu aceasta salata pe care am mancat-o singura si da, tot bolul;)) Prima oara cand am facut reteta aceasta a fost la mare acum 2 ani. Tin si acum minte cum am pus o salata verde total amara, iar cand am gustat, am crezut ca mor;)) repede, am pus fetele cu care am pregatit-o, sa scoata salata, care era bine maruntita si da-i si chinuite de s-a ales praful:)) cu toate astea, salata a fost una dintre cele mai bune pe care le-am gustat pana acum! Am asteptat cam mult pentru a o repeta. Va incurajez sa o faceti daca sunteti fan somon, este incredibil de delicioasa, sanatoasa si light!

Ingrediente (4 pers):
300g somon afumat
1 castravete lung cubulete
1 mar acru cubulete
O salata verde taiata marunt
4 cepe verzi taiate marunt
Zeama de la 2 lamai
O lamaie taiata felii
50g masline
3 linguri de smantana
Crutoane
Ghimbir
Otet
Ulei de masline

Mod de pregatire:
Amestecati toate ingredientele, asezonati. Puneti ulei de masline, otet si ghimbir dupa gust.





0 comentarii:

Post a Comment