April 16, 2012



Another tea party organized by Emily's cupcakes. For this edition, yellow was the main colour, what is more beautiful and spring like? I had some problems in choosing the recipe, but you can't never go wrong with brownies, right? I added some pistachio, I didn't have pecan as required, but the result came out really tasty. My husband ate 4 pieces at once, and no, he wasn't hungry:)
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Inca un tea party asteptat, marca Emily's cupcakes. Pentru aceasta editie s-a ales culoarea galben, ce e mai frumos si bun vestitor al primaverii? Am avut ceva probleme in alegerea retetei, dar cu brownies nu poti gresi niciodata, asa-i? Am pus si ceva fistic, pentru ca nu aveam nuci pecan asa cum cerea reteta, dar tare bun a mai iesit. Sotul meu a devorat 4 bucati dintr-o lovitura si nu, nu ii era foame;))


Ingredients (20 p.):
225g unsalted butter plus extra for greasing
room temperature
70g dark chocolate
125g plain flour
3/4 tsp bicarbonate of soda
1/4 tsp baking powder
55g pistachio
100g demerara sugar
1/2 tsp almond extract
1 egg
1 tsp milk

Method:
Grease a baking tin and line it with baking paper.
Put the chocolate in a heatproof bowl set over a pan of gently simmering water and heat until it is melted. Meanwhile, sift together the flour, bicarbonate of soda and baking powder into a large bowl.
Finely chop the pistachio and set aside. In a separate bowl, cream together the butter and sugar, then mix in the almond extract and the egg. Remove the chocolate from the heat and stir into the butter mixture. Add the flour mixture, milk and chopped nuts to the bowl and stir until well combined.
Spoon the mixture into the prepared baking tin and smooth it. Transfer to a preheated oven, 180 C/350 F/gas mark 4, and cook for 30 minutes or until firm to the touch but little soft in the centre.
Remove from the oven and cool completely. Cut into 20 squares and serve.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Ingrediente:
225 g unt nesarat la temperatura camerei, plus extra pentru uns
70g ciocolata neagra
125g faina
3/4 lingurita bicarbonat de sodiu
1/4 lingurita praf de copt
55g fistic
100g zahar demerara
1/2 lingurita esenta de migdale
Un ou
1 lingurita lapte


Mod de pregatire:
Ungeti o tava cu unt apoi tapetati cu hartie de copt.
Topiti ciocolata la bain marie. Intre timp, cerneti faina, bicarbonatul si praful de copt.
Taiati fisticul. Intr-un bol mixati untul cu zaharul, adaugati esenta de migdale si oul. Luati ciocolata de pe foc si adaugati-o in bol. Mixati bine. Adaugati faina, laptele si fisticul, amestcand bine pana se incorporeaza totul.
Turnati compozitia in tava. Dati la cuptorul preincins la 180 grade si coaceti pentru 30 de minute pana este ferm la atingere dar putin moale in interior.
Lasati sa se raceasca complet apoi taiati in 20 de bucati.



13 comentarii:

  1. Prezentarea este superba, Eileen, imi place mult setul de ceai :) Iar fisticul in brownies este o idee super!

    ReplyDelete
  2. Lasand la o parte negresele, sigur delicioase, cat imi place serviciul tau de ceai! E per-fect! Dragut, finut, vesel. Love :)

    ReplyDelete
  3. oh, ce bune trebuie sa fie! Ador "negresele" :) iar ceainicul e tare dragut! Te pup scumpa mea! Fug sa pregatesc ceva dulce ca mor de pofta :))

    ReplyDelete
  4. Super delicioasa prajitura! Si prezentarea e superba!

    ReplyDelete
  5. Ce prezentare frumoasa. Ador negresele. Draguta ideea cu Tea party-ul. Superb serviciul de ceai iar pozele ca de obicei minunate!

    ReplyDelete
  6. Si mie imi place setul de ceai , doamne cate mai ai !!!! Pe cel alb nu am sa-l uit niciodata , mi-a ramas in suflet !!!!!! La noi nu am vazut asa ceva si nici nu cred ca voi vedea vreodata :(((((( Superba prezentarea !!!

    ReplyDelete
  7. Multumesc:) cel alb si mie imi place cel mai mult, l-am ochit demult:) dar pe acesta galben din Romania il am, deci sunt si acolo faine:)

    ReplyDelete
  8. :):) .... in oraselul in care stau eu nu am vazut nicaieri , in schimb am cautat in Timisoara in cateva locuri si nu mi-au fost pe plac , erau ffff colorate , iar mie imi plac cele simple ;) ...
    O saptamana frumoasa iti doresc din suflet !!!

    ReplyDelete
  9. Yum! Ce bunatate ciocolatoasa ai pregatit pentru tea party! Daca sotul tau a devorat 4 dintr-o "lovitura", trebuie sa fie minunate. Ai folosit fistic crud, nu?

    ReplyDelete
  10. Frumoasa prezentare... delicios preparat! Felicitari!

    ReplyDelete